Szanowni Państwo,
w imieniu Zarządu Klubu Uczelnianego AZS Politechniki Warszawskiej mamy zaszczyt zaprosić na Walne Zebranie Sprawozdawczo-Regulaminowe. Zebranie odbędzie się 16 kwietnia o godzinie 18:15 w sali konferencyjnej Studium Wychowania Fizycznego i Sportu PW, przy ul. Waryńskiego 12a w Warszawie. Według naszego statutu delegaci na zebranie zostali wybrani na 2 letnie kadencje – stąd prosimy o udział delegatów wybranych przed walnym w 2024 roku. Jeżeli jakaś sekcja nie wybrała delegata w 2024 roku – może to zrobić do 15 kwietnia 2025, w takim wypadku prosimy o informację. Przypominamy o konieczności dostarczenia protokołu głosowania, jeżeli takie wybory się odbędą. Zmiana delegata jest możliwa jedynie w przypadku kiedy na protokole głosowania był również inny kandydat na delegata (zmiana na następnego w kolejności).
Przypominamy o konieczności posiadania legitymacji AZS.
Podczas zebrania będziemy chcieli przyjąć regulamin klubu, który zastąpi obecnie używany statut klubu. Jest to związane z obowiązkiem nałożonym na nas przez Zarząd Główny AZS. Statutem do którego będziemy się nadal odwoływać będzie statut AZS.